1/5
New York Daily News screenshot 0
New York Daily News screenshot 1
New York Daily News screenshot 2
New York Daily News screenshot 3
New York Daily News screenshot 4
New York Daily News Icon

New York Daily News

Sethisto
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
117MBSaiz
Android Version Icon8.1.0+
Versi Android
10.0.12(27-04-2024)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/5

Perihal New York Daily News

Dengan aplikasi waktu nyata New York Daily News, anda mendapat laporan mendalam eksklusif kami mengenai kisah yang paling penting bagi anda, dikemas kini sepanjang hari sebagai berita.


Anda akan mendapat maklumat unik mengenai berita, hiburan, sukan, jenayah, gaya hidup, dan banyak lagi di New York tempatan. Ikuti pasukan sukan kegemaran anda dengan liputan lengkap kami dari Knicks, Jets, Giants, Mets, Yankees, dan Rangers.


RANCANGAN BERSIH DAN CIRI-CIRI YANG BENAR:


• Dikemas kini sepanjang hari ketika cerita berkembang

• Penggeseran bahagian ke bahagian: Lihat bahagian depan bahagian dengan mudah tanpa meninggalkan halaman anda

• Bina suapan berita yang diperibadikan dengan memilih topik yang menarik bagi anda

• Simpan untuk kemudian: Simpan cerita, foto dan video yang mesti dibaca apabila anda mempunyai masa untuk menikmatinya

• Ketahui: Daftar untuk pemberitahuan push untuk mendapatkan berita terkini dari bilik berita kami dalam senarai topik yang boleh disesuaikan

• Bacaan luar talian: Muat turun dan baca kandungan di luar talian

• Sesuaikan saiz fon anda untuk keterbacaan yang optimum


BUTIRAN Langganan:


• Sekiranya anda adalah pelanggan digital terkini ke nydailynews.com, log masuk dengan alamat e-mel dan kata laluan anda untuk mendapatkan akses tanpa had ke kandungan aplikasi. Sekiranya anda adalah pelanggan cetak terkini, aktifkan akaun anda di nydailynews.com/activate untuk mendapatkan akses aplikasi tanpa had sebelum anda masuk ke aplikasi.

• PELANGGAN E-NEWSPAPER: Jika anda berlangganan versi web dari eNewspaper kami yang terbuka di penyemak imbas, dan sudah mengaktifkan akses anda ke laman web dan aplikasi kami, anda cukup masuk ke aplikasi dengan e-mel dan kata laluan anda. Sekiranya anda belum mengaktifkan akses anda ke platform digital kami yang lain, lawati nydailynews.com/activate untuk mendapatkan akses web & aplikasi tanpa had sebelum anda masuk ke aplikasi. Sekiranya anda melanggan aplikasi mudah alih eNewspaper kami, membayar melalui Google Play Store, langganan itu adalah mandiri, dan tidak termasuk akses ke aplikasi berita masa nyata ini atau nydailynews.com; sila melanggan di nydailynews.com/subscribe untuk mendapatkan akses tanpa had ke laman web dan aplikasi masa nyata. Hubungi pelangganervice@nydailynews.com untuk sebarang pertanyaan.

• Bukan pelanggan, muat turun aplikasi untuk menikmati 5 cerita percuma setiap bulan. Untuk akses penuh, cubalah satu bulan percuma akses digital tanpa had ke aplikasi masa nyata, nydailynews.com, dan versi web eNewspaper kami; maka ia hanya $ 19.99 sebulan. Pastikan anda membuat pendaftaran semasa berada di aplikasi sehingga anda dapat log masuk ke laman web dan eNewspaper semasa anda mengunjunginya di penyemak imbas web. Versi aplikasi mudah alih kertas eNews kami memerlukan langganan yang berasingan.

• Langganan anda diperbaharui secara automatik setiap bulan kecuali pembaharuan automatik dimatikan dalam Tetapan Akaun anda sekurang-kurangnya 24 jam sebelum akhir tempoh semasa.

• Akaun anda akan dikenakan bayaran $ 19.99 untuk pembaharuan dalam masa 24 jam sebelum akhir tempoh semasa.

• Pembatalan langganan semasa tidak dibenarkan semasa tempoh langganan aktif

• Anda boleh membaca Dasar Privasi kami di sini: http://www.tronc.com/privacy-policy/

• Anda boleh membaca Syarat Perkhidmatan kami di sini: http://www.tronc.com/central-terms-of-service/

• Pertanyaan mengenai langganan anda, termasuk menambahkan atau membuang akses Web ke nydailynews.com dari akses aplikasi anda, dapat diarahkan ke Layanan Pelanggan: customerservice@nydailynews.com.


BANTUAN TEKNIKAL DAN BANTUAN:


Sekiranya anda mempunyai pertanyaan mengenai cara aplikasi berfungsi, ingin memberikan maklum balas yang bermanfaat, atau mengalami kerosakan atau membeku setelah memasang kemas kini, sila hubungi kami di customerservice@nydailynews.com. E-mel pantas kepada pasukan sokongan kami membantu pembangun kami mengenal pasti dan menyelesaikan masalah dengan lebih cepat. Kami bekerja keras untuk memastikan anda mempunyai pengalaman terbaik menggunakan aplikasi kami.

New York Daily News - Versi 10.0.12

(27-04-2024)
Versi lain
Apa yang baruMaintenance

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

New York Daily News - Maklumat APK

Versi APK: 10.0.12Pakej: com.freerange360.mpp.NYDN
Keserasian Android: 8.1.0+ (Oreo)
Pemaju:SethistoDasar Privasi:http://www.tronc.com/privacy-policyKebenaran:41
Nama: New York Daily NewsSaiz: 117 MBMuat turun: 0Versi : 10.0.12Tarikh Diterbitkan: 2024-04-27 07:56:28Skrin Min: SMALLCPU yang disokong: x86, x86-64, armeabi, armeabi-v7a, arm64-v8a
ID Pakej: com.freerange360.mpp.NYDNTandatangan SHA1: 99:12:7A:2A:A4:DA:E7:3A:82:E6:20:FF:8D:4F:03:BE:BA:AF:AC:4EPemaju (CN): James SandlinOrganisasi (O): freerange360Lokasi (L): PortlandNegara (C): USNegeri/Bandar (ST): OR

Versi Terkini New York Daily News

10.0.12Trust Icon Versions
27/4/2024
0 muat turun117 MB Saiz

Versi lain

10.0.8Trust Icon Versions
9/4/2024
0 muat turun117 MB Saiz
10.0.0Trust Icon Versions
14/1/2024
0 muat turun117 MB Saiz
8.7.3Trust Icon Versions
20/11/2023
0 muat turun117 MB Saiz
8.7.2Trust Icon Versions
6/11/2023
0 muat turun117 MB Saiz
8.7.1Trust Icon Versions
30/10/2023
0 muat turun117 MB Saiz
8.7.0Trust Icon Versions
12/6/2023
0 muat turun30 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...